Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

יום יום שני

|

29/04/2024

|

03:45

ביטוח נוסעים לחול

ביטוח נוסעים לחול
זמן קריאה: 3 דקות

האם ביטוח הכבודה כולל את עדשות המגע? האם אפשר לקבל הרחבה לביטוח עבור כל פעילות ספורטיבית אפשרית? ומה עושים כשחברת הביטוח מכריזה שאת זה היא לא תכסה? לפניכם מדריך ליצירת ביטוח נוסעים לחו"ל שישאיר בידיכם רק תשובות נכונות.

את הביטוח יוצרים בשיחה של דקה. חכו עם זה רגע.

כל אדם שטס לחו"ל צריך ליצור לעצמו ביטוח נוסעים לחו"ל ולקבל מחברת הביטוח שאליה פנה את כל מרכיבי הביטוח, את הכיסויים המסופקים בו וגם את ההחרגות שאינן מכוסות. ומה בפועל? לרובנו הדברים נשמעים אותו הדבר ורק המחיר משתנה, כך שאנחנו בוחרים בהצעה האטרקטיבית ביותר וממהרים להספיק את הצ'ק אין בנתב"ג.

על פניו, השהות שלכם בחו"ל תהיה רגועה וטובה ודברים חריגים בהחלט לא אמורים להתרחש במסגרתה. אבל מרגע שעזבתם את אדמת ישראל, כל המדיניות שאתם מכירים לגבי הרפואה, הטיפול בתכולה שאבדה או נגנבה, טיולים שהשתבשו וחלילה הסתיימו באסון בלב השטח, פציעה שקרתה – בטלים ומבוטלים. וככל שלא תיצרו לעצמכם כיסוי מתאים, גם אם ממש לא נעים לדון בתרחישים אפלים לפני שנוסעים לטיול משמח – אתם מסתכנים בהוצאות שיקברו אתכם לנצח.

לכן בכל פעם שתקראו על ביטוח נוסעים לחו"ל, או שתחפשו טיפים טובים להשוואת מחירים, תמצאו שורות שחוזרות על עצמן שוב ושוב – התאימו את הביטוח לתנאים והצרכים שלכם וביחס לאופי השהות הצפויה לכם. את בהריון? בדקי שאת מקבלת כיסוי להוצאות אשפוז במקרה שצריך. אתה סובל ממחלה כרונית? בדוק פעמיים ושלוש שחברת הביטוח מכלילה את הכיסוי להוצאות הטיפול הרפואי במחלה הספציפית שלך. אתם צפויים להשכיר רכב? בדקו שאתם מכוסים גם ברמת הנזק לכם ולרכב וגם ברמת צד ג'. קיבלתם הצעה מאוד זולה על ביטוח נוסעים לחו"ל? בדקו בשבע עיניים למה ומדוע ובדקו גם את תוקף הביטוח.

מה כולל ביטוח נוסעים לחו"ל?

חלק מרכזי מהביטוח מתייחס לכיסוי רפואי עד לתקרה מסוימת, שיינתן עבור טיפולים, אשפוזים, ניתוחים, בדיקות ותרופות שתאלצו לעבור מכל סיבה שהיא בחו"ל. הכיסויים הרפואיים של חברות הביטוח נחשבים לטובים ולמגוונים ותוכלו לבדוק אותם גם במסגרת ביטוח נוסעים לחו"ל מטעם קופת החולים שלכם. יחד עם זאת, שימו לב להחרגות שאינן מכוסות בביטוח, כמו נסיבות רפואיות ספציפיות או חלילה לא עלינו, מקרים של מוות פתאומי שמצריכים גם אחסון בכסף בבית החולים עד הטסת הארון לארץ.

אספקט אחר בביטוח הנוסעים מתייחס לנסיעה עצמה. הביטוח יכול לכלול בפוליסה תנאים לגבי ביטול הטיסה, קיצור או הארכת הנסיעה וכמובן תנאי הכבודה הכוללים מצב של גניבה או אובדן. כאן חשוב להדגיש שביטוחי חו"ל בדרך כלל מוצעים ב"עסקת חבילה" שכוללת כל מיני מקרים מכוסים, שבדיעבד מתברר שהכיסוי שלהם בסכום צנוע ושיש המון חריגים שלא מכוסים בפועל. בדקו פעמיים שהפוליסה מכסה חפצים כמו טלפון סלולרי (בדרך כלל מוצרי התקשורת מוחרגים, שימו לב לכך), עדשות מגע ומשקפיים, סוללות, כסף, תכשיטים ועוד.

ביטוח נוסעים לחול

ביטוח נוסעים לחו"ל עם הרחבות לספורט אתגרי

נסיעות לחו"ל לפעמים תופסות אופי יותר הרפתקני, שכולל באנג'י או צניחה חופשית, סקי ופארק חבלים. עקרונית, אפשר להתייחס גם לכל טיול טרקטורונים או רכיבה על סוסים כפעילות ספורט אתגרי וכך גם לקיר הטיפוס בפארק השעשועים או השנורקלים בשמורת האלמוגים.

האם יש לכם ביטוח נוסעים לחו"ל שמתאים לפעילויות הללו? כן, כל עוד בדקתם מראש שהפעילויות המתוכננות אכן נכללות במסגרת הפוליסה.

ולכן ביצירת ביטוח עם כיסוי לפעילויות אתגריות, צריך לשמור על סדר פעולות מאוד מסוים: ראשית, הבינו מה בדיוק אתם צפויים לעשות במסגרת הטיול – רפטינג? אומגה? טיול שטח? לאחר מכן בדקו את רשימת הפעילויות המלאה בכל חברת ביטוח שאתם מקבלים ממנה הצעה. בסיום בחרו את חברת הביטוח שכללה בפנים את הפעילויות שלכם במחיר המוצלח ביותר. אם אתם עומדים להשתתף בפעילות מאוד ספציפית וחריגה כמו טיול גמלים במונגוליה או טיפוס על האוורסט, סביר שתזדקקו להתאמה ספציפית של הפוליסה בתוספת תשלום מתאימה.

ויש עוד כמה דברים שחשוב שתדעו על ביטוח נוסעים לחול:

  • ביטוח נוסעים לחו"ל לא מכיל כפל פיצויים – אם תצרו שתי פוליסות מקבילות, תצטרכו לקבל רק אחת מהן.
  • אל תשאירו בבית את הפוליסה עצמה וקחו ממנה עותק מודפס (או אם לקחתם את הנייד, וודאו שהוא קיים באפליקציית הנסיעות של החברה). הכניסו לזיכרון מספרי טלפון של מוקדי החרום של חברת הביטוח והשאירו אותם גם למשפחה או החברים בבית.
  • קחו קבלות מכל הוצאה שהוצאתם לאחר או בעקבות מקרה רפואי, אובדן או גניבת תכולה ונזק לרכוש צד ג'. תעדו פעולות שאתם עושים בצילומים והקלטות.
  • גם אם נסעתם לשבוע של בטן-גב ביוון וגם אם אתם בסך הכל מטיילים קצת ברומא, זכרו שתאונות, מגפות עולמיות, מחאות, תרחישים רפואיים וחלילה אירועי טרור לא נעצרים כשאתם מבלים בחו"ל. הקדישו ליצירת הביטוח בסך הכל שעה של רצינות כדי להבטיח לעצמכם טיול רגוע ושקט.

שאלות ותשובות בנושא של ביטוח נוסעים לחול

  • על סמך מה לבחור חברת ביטוח לפני טיול בחו"ל?

בדקו את היקף הפוליסה, ההרחבות האפשריות, רמת הזמינות והמענה של חברת הביטוח, תקרת הכיסוי המובטחת וגובה ההשתתפות העצמית. מומלץ לעשות זאת תוך התייחסות ספציפית לסוגיית הקורונה.

  • כמה הצעות כדאי לבדוק לפני שסוגרים ביטוח חו"ל?

אין צורך לבדוק כמות רבה מאוד של מבטחות ואפשר להסתפק גם ב-2-3 הצעות בלבד. זה יחסוך לכם זמן ויבהיר לכם במי עדיף להתמקד.

חזור לחלק מסוים בעמוד זה:
אולי יעניין אותך
הקורונה בישראל
[covid-widget type="country-card" country="Israel" bgcolor="#2b2e3e" title="" labelglobal="" labelcases="מקרים" labeldeaths="מתים" labelrecovered="החלימו" labelactive="חולים כרגע" labelcritical="במצב קשה" labelcasesperm="מקרים למיליון"ימו"]

תודה!

ניצור איתך קשר ממש בקרוב :)